[O2T] Przygasające światła na biegu jałowym

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • podol111
    Classic
    • 2013
    • 21

    [O2T] Przygasające światła na biegu jałowym

    wsiadłem po zmroku do samochodu i byłem w szoku jak ten czarny awaryjny świeci :shock:
    nie jestem przyzwyczajony bo czerwony nie świecił,
    a ten aż razi...




    ale idzie się przyzwyczaić
    podol111
  • mar979
    Ambiente
    • 2011
    • 187

    #2
    [O2T] Przygasające światła na biegu jałowym

    Witam

    Moja turka 1,6MPi z LPG ma 2,5 roku i od długiego czasu ma tę przypadłość że
    na biegu jałowym bez pedału gazu zarówno na benzynie jak i na LPG przygasają światła
    zewnętrzne i światło w kabinie - po którym najbardziej to widać. Przygasanie jest cały czas
    na luzie i w rytm obrotów silnika. Nie widać tego tak rażąco po światłach mijania, ale
    jak już się włączy oświetlenie wnętrza kabiny przy lusterku wstecznym to widać to
    znacząco. Niby nic złego się nie dzieje ale wkurza mnie to ostro. Wystarczy że zwiększę
    obroty silnika i nie mryga, tylko na wolnych obrotach. Co to może być ?
    Moja Octa:

    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=54561

    Komentarz

    • LeszekK
      Drive
      • 2010
      • 41

      #3
      Przyłączam się do pytania, gdyż u mnie dokładnie takie same obawy. Nic się nie dzieje złego, auto ładuje akumulator ale to pulsowanie i przygasanie światła mnie też drażni.
      I też 1.6 mpi BSE. O2 MY2008.

      Komentarz

      • pawel_breslau
        Ambiente
        • 2014
        • 175

        #4
        Podobny problem miałem ja ale podczas jazdy. niestety nikt nie udzielił żadnej odpowiedzi



        Może teraz ktoś zareaguje.
        Pozdrawiam.
        Powoli ale do celu-"gdy się człowiek spieszy to się diabeł cieszy"

        Komentarz

        • kapi
          L&K
          • 2009
          • 1174
          • Fabia combi

          #5
          czy koledzy macie tzw "falowanie obrotów" ?
          również posiadam 1,6 BSE , przed wymianą wtrysków różne rzeczy się działy.
          Obecnie - nic nie przygasa, i nie szarpie.
          teraz mam ~63kkm. a w drugiej ~75kkm i nic złego się nie dzieje.
          OII sprzedana


          Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

          Komentarz

          • mar979
            Ambiente
            • 2011
            • 187

            #6
            Zamieszczone przez kapi
            czy koledzy macie tzw "falowanie obrotów" ?
            również posiadam 1,6 BSE , przed wymianą wtrysków różne rzeczy się działy.
            Obecnie - nic nie przygasa, i nie szarpie.
            teraz mam ~63kkm. a w drugiej ~75kkm i nic złego się nie dzieje.
            Nie dodałem że u mnie wtryskiwacze gazu były już pół roku temu wymieniane, jeszcze
            na gwarancji - wtedy miałem takie coś że na wolnych obrotach wskazówka czasem latała
            pomiędzy 700 a 1200 obr, szczególnie jak się wciskało hamulec. Wymiana wtryskiwaczy
            wyeliminowała problem, przed wymianą wtedy też mi światło mrugało ale nie zwróciłem
            uwagi jak z nim było po wymianie, możliwe że było ok. W serwisie mi powiedzieli że
            to falowanie obrotów mi się zrobiło w większości przez to że jeżdżę cały czas po mieście,
            i że komputer się tak ułożył, ale myślę że wtryski zmienili przez średniej jakości LPG, teraz
            zalewam na Statoil i narazie mi nie skaczą obroty, natomiast światło mnie wkurza
            Moja Octa:

            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=54561

            Komentarz

            • pawel_breslau
              Ambiente
              • 2014
              • 175

              #7
              Mi obroty w ogóle nie falują a jednak światło przygasa.
              Pozdrawiam.
              Powoli ale do celu-"gdy się człowiek spieszy to się diabeł cieszy"

              Komentarz

              • patrykL
                Rider
                • 2009
                • 588

                #8
                W serwisie mi powiedzieli że
                to falowanie obrotów mi się zrobiło w większości przez to że jeżdżę cały czas po mieście,
                i że komputer się tak ułożył
                bzdura, az oczy bola

                Komentarz

                • mar979
                  Ambiente
                  • 2011
                  • 187

                  #9
                  [quote="patrykL"]

                  bzdura, az oczy bola
                  To powiedz to do tych w ASO...
                  Moja Octa:

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=54561

                  Komentarz

                  • 2pac
                    L&K
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 1476
                    • Octavia I (1U2)
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                    #10
                    światła przygasają na stałe, czy tak pulsują przygasając?
                    w Alfie miałem pulsujące światła w rytm silnika (najpierw wydaje mi się że tylko na postoju, później wszystkie światła czy to w jeździe czy nie) i winnym był regulator napięcia w altku
                    President Johnny II + President Florida/ ML-145
                    O1 - 122KM@141KM 261Nm@303Nm By Rogalotti
                    OII - 140KM@178KM 320Nm@374Nm By CompSport

                    Komentarz

                    • yunior81
                      RS
                      • 2010
                      • 1657
                      • Octavia I (1U2)
                      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                      #11
                      Ostatnio miałem takie przygaszanie światła na postoju podczas gdy silnik pracował nierówno. Przy okazji wyskoczył błąd wypadanie zaplonu - wszystko zaraz po wymianie wtryskow. Podczas szukania przyczyny okazało sie ze przewód był za słabo założony na świece po wymianie. Na benzynie bylo ok a na LPG nawet światła do JD przygasaly.

                      Komentarz

                      • Chris11
                        RS
                        • 2011
                        • 1587

                        #12
                        Można zacząć od najprostszych rzeczy, czyli pomierzyć prąd ładowania akumulatora. Jak będzie za niski to zacząć od przeczyszczenia połączeń masowych silnika i rozrusznika.
                        Jak to nie pomoże to trzeba szukać dalej...

                        Komentarz

                        • rodaczek
                          RS
                          • 2011
                          • 1600
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • BSE 1.6 MPI 102 KM

                          #13
                          Zamieszczone przez Chris11
                          zacząć od przeczyszczenia połączeń masowych silnika i rozrusznika
                          To jest bardzo dobry pomysł

                          Moja Octavia:
                          http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...-1-6-mpi-combi
                          Rafał

                          Komentarz

                          Pracuję...